Ο μετριοπαθής βασανιστής της διπλανής πόρτας.

Posted on Μαΐου 6, 2015

0


Θα «ήθελα» όλους αυτούς που εύχονται αργό και βασανιστικό θάνατο (με ανατριχιαστικά ευφάνταστους τρόπους) να τους δω να διεκπεραιώνουν όσα εύχονται οι ίδιοι, όχι ο «ηθικός κώδικας των φυλακών῾. Αυτή η αβάσταχτη ελαφρότητα τους, που αφορά την χρονοβόρα τέλεση ενός βασανισμού, είναι ενδεικτική : αφενός, για την ανοησία που κυλάει μέσα στην κοινωνία και αφετέρου, σε κάνει να αναρωτηθείς: μαζί με τον δολοφόνο πόσοι είναι σε τριπ διαρκείας στον μεσαίωνα;

Ταυτόχρονα, οι δικαιολογίες για τα βασανιστήρια προς τον δολοφόνο (λεπτομέρεια: που ακόμα δεν έχει δικαστεί) είναι χαρακτηριστικές. Η βιαιότητα, για παράδειγμα, ενός δημόσιου ακρωτηριασμού του πηγάζει από το γεγονός, ότι το συμβάν ήταν θλιβερό και αποτρόπαιο.Ο θρήνος δεν φτάνει προφανώς. Να είσαι άνθωπος σημαίνει να είναι κανίβαλος. Η βία της μανίας μας δεν είναι κακιά βία.

Η ανήκουστη προτροπή για βιασμό και θανάτωση του στη φυλακή συνοδεύεται από μια διαπίστωση «αν είχες παιδιά θα καταλάβαινες». Προφανώς, το να είσαι γονιός στην Ελλάδα σήμερα σημαίνει, σε ένα βαθμό, να έχεις αντανακλαστικά δημίου της ιεράς εξέτασης.

Και μέσα στον ορυμαγδό, ο υπ. Πανούσης συντάσσεται με τα κατώτερα ένστικτα της κοινωνίας, και ως επιστήμων σπουδαίος και πρωτηφορααριστερός δεν ψελλίζει μια κουβέντα για τη διαφορά μεταξύ δικαιοσύνης και αυτοδικίας. Εγκληματολόγος -τεχνοκράτης.

Σε αυτή τη χώρα, για κάθε συμβάν της επικαιρότητας, πρέπει να πιάνουμε την Ιστορία από την αρχή. Δεν έχουν μεσολαβήσει χιλιάδες χρόνια εξέλιξης. Η κριτική μας και ο ευρωπαϊκός διαφωτισμός μας εξαντλείται στο ζε σουί σαρλί. Άμα λάχει φοράμε και ᾽μεις στολή  τζιχαντιστή.

Advertisements